Autora



Cruz Martínez, Armenteira (Meis), 1960- Galiza.

Pertence ao Conselho Editorial Círculo Edições.


Pertence à Junta Diretiva da 'Asociación Cultural O Castro ' de Vigo.


Ganhou o XXII e o XXVI Certame ROSALIA DE CASTRO de poesia com os poemários (Amante tocada pola antropofaxia) dezembro-2008 e (Contemplo o proceso inevitábel da despedida) dezembro-2012. (Cornellà- Barcelona). II Certame de Poesía “MANUEL MARIA” Com o conjunto de poemas (O lánguido ocaso dunha dalia) 24 de maio, 2014. (Gipuzkoa). E o VIII Concurso de microrrelatos OZOCOgz. com o micro relato "Ela sonha com as ramas do baobab". 17 de maio, 2020 (Carbalhinho - Galiza.

Accésit no Certame de poesía: 20 Anos Casa Museo Diego de Giráldez, com o poema "Uma mulher" inspirado na obra do pintor 'Sentada na montanha', 20 de setembro, 2019.

Teve uma Menção de Honra no “Concurso Internacional de Cuento breve y Poesía” Homenaje a Manuel Curros Enríquez com o poema “Tallo de pedra pendurado na memoria”. 2008-Bos Aires (Argentina).

Conseguiu segundos Prémios no I Certame Terras de Chamoso. (Bosquexo dunha perna que pretende tirar para diante). Lugo-2008. XXIII Certame Feliciano Rolán. (Se cadra, son pequena de máis). A Guarda-2009. III Certame de Poesía “Mulleres do noso tempo” (A palabra xurdiu da dislalia). Cee-2010. VIII Certame Literario Concello de Ames. (Atraídos por un choque de feromonas)-2011. I Certame Literario de poesía e relato curto Xosé Neira Vilas. (A coleccionista de cicatrices) Compostela- 2012. V Concurso de micro-relatos OZOCOgz (Um topo, um evadido)- 2017.

E terceiros prémios no Certame Literário e artístico AALF em língua portuguesa com “Às vezes temo a metamorfose”. Freamunde-Portugal 2003 e no Certame Eduardo Chao com “Aínda son unha amante inconsútil” Vigo-2006.



Sem comentários: